You son of a bitch

Har legat hemma nu sen i måndags varit sjuk som fan och kollat på underbara Supernatural!!!!! Det här var vetkligen det jag behövde, nu känns allt mycket bättre och positivare!
Ja, jag sitter uppe nu här kl. 03.59. Ingen aning varför men det bara vart så typ. Ska dra ut på en kvälls rök nu sen ska jag börja fixa mig till skolan... lär ju typ sova på alla lektionerna eller så lär jag antagligen dra hem, haha aja inte mitt fel att jag inte kunde somna...
Och japp äntligen köpte jag den. Den efterlängtade Iron Maiden tshirten! Jag var bara tvungen att köpa den, kosta vad det kostar vill, jag skulle bara ha den. Hahah. Men jag e ju som jag e....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0