Running like a ninjah

Fotade lite idag på skolan sjukt kul!  Här är iaf en av bilderna men uppgiften var egentligen att vi skulle ta potrrättbilder. Sen hade vi jävla bildanalys-prov skit tråkigt och jag känner att jag kommer inte faila lite på det heller!!
Sen jobbade jag klart min serie och min mini staty av mig fast den vart inte lik mig själv men ja vart ganska nöjd ändå. Det värsta var ju att när jag var klar med allt exra arbete så var ju klockan halv 6, hatar att jag kan bli så himnla fokuserad när jag jobbar med något som jag tycker är roligt haha.
Nej nu äre dags att hoppa in i duschen och sen så ska jag lägga mig och förhoppningsvis vakna i tid till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0