Wicked garden

Vaknar upp och kan inte slita mig från sängen. Gör mig klar för skolan och börjar gå mot bussen och upptäcker att jag glömt att skotta innan jag gick och la mig.
Plumsar över gården och hoppar på bussen, somnar, vaknar upp i stan och ser att bussen är försenad 15min.
Hoppar av på vasaplan och i sin tur hoppar på Ersmark bussen. Blir bombad av små pappers-slembollar från de små hor-ungarna med sugrör under hela färden. Hoppar av kastar en argsint blick och blir bemött med hånfulla leenden. Börjar gå mot skolan och slänger upp en cigg fort som fan och låter ilskan och hatet bara rinna av...
Känner att det här är inte kommer bli en lyckad dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0