You little prick

Jag vet inte hur jag kan lyckas... 
 
Först tappar jag bort ena kulan till indusrtialen, sen kulan till navelpiercingen och dum som jag är så lät jag den sitta lös. Vilket såklart ledde till att jag tappar hela navelsmycket. Sen märker jag att min ögonbrynspiercing <mn (som jag haft som örhänge) hade också trillat bort och kvar var en av kulorna låg i sängen. När jag sen rivit upp sängen och letat där i en timme så hittar inte kulan till navelpiercingen, industrialen eller resten av ögonbrynspiercingen! Jag var verkligen säker på att den skulle ligga där. För jag vet inte hur många gånger jag har tappat kulor mm. i sängen och jag har alltid hittat igen det sen, men icket denna gång.
 
Aja, men iaf samma dag så höl jag på att tappa bort staven till labretten men lycligtvis hittade jag den tillslut. Och nu idag på bussen så märker jag ju att hela jävla industrilen var borta... och hur den trillade ut de vette jag då faan asså. Den måste ju bara ligga i min jävla säng för annars så vet jag inte vad!!
 
Jag börjar nästan misstänka att det är en liten tomte som kommer till mig på natten och skruvar upp alla piercingarna typ... och sen så är inte han som säljer piercingar på stan där längre så jag vet ej hur jag ska klara detta i typ 3 månader!!? Kommer va piercing lös tillslut ju....
 
P.S om du inte förstår ett skit av detta så kan jag bara säga att jag förstår dig. Är kass på att förklara saker...
Trackback
RSS 2.0