Twilight zone

Haft hoppträning idag och det gick faktiskt riktigt bra! Fick också se på sartlistan idag och jag ju då såklart först ut i min klass. Så ja det var ju inte så bra + att typ hela JHG är med i samma klass och det tyck jag är lite fuuusssk, men men... Man vill ju som ändå kunna få prisplacering någon gång här i livet, men icket! Här ska man nu först ut och sätta ribban för att sedan bara stå där och hoppas på att alla andra failar. Underbart!

Har varit och kört en massa bil idag med och jag börjar fan fatta nu hur det går till. Är fortfarande lite för mycket i min egen värld, så jag kör ju som lite vingligt och för fort ibland men det blir bättre!
Tänker bara på Angelica som har uppkörningen nu i veckan tror jag eller ja ngt sånt var det, så jag önskar henne all lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0