Dig up her bones

Hade på mig mina nya skor jag ska köpa av Angelica idag. Så underbart sköna, har inte ett dugg ont i fötterna! Sen är det kung att de har vintersula också, så jag kommer då stå stadigt nu i vinter hehe.
Ja idag blire å käka middag ensam och en sån här kreativ måltid vart det idag......
 
Sen måste jag bara skriva en liten påminnelse till mig själv.. Jag + Jäger + Dark Dog = en dejt med toan resten av kvällen...
Japp det var min lördag kväll nu i helgen. Har skallat toasitsen så många ggr under den kvällen att det känns t.o.m idag. Har verkligen inte varit så full på 2år typ, jag märkte fan inte ens när Angelica och Adam åkte hem hahah! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0