Dead but dreaming

Nu var det ett jävla bra tag sen jag skrev men va fan...Har jobbat hela dagen sen drog jag till ridningen. Gick ändå hyfsat bra idag. Lucifer var lite seg i början av passet, men på slutet kännes han bra framme. Vi hoppade först ett räcke på böjt spår med bom fram och bak. Sen hoppade vi på böjt spår mellan två räcken med två galoppsprång i mellan. Sista övningen var stuts med kryss och räcken och en serie på fyra hinder med ett galoppsprång i mellan.

Efter det så åkte vi till Quake. Vi har flyttat honom nu till ett stall med 10min gångavstånd till SURF. Känns awesome att ha ett helt ridhus att jobba på i , speciellt när det gäller hoppningen. Pappa och jag hoppade honom för några dagar sen och man ser att han tar för sig på ett annat sätt.
Nä, nu ska jag lägga mig och sova med mina älsklingar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0