Ordo ad chao

Vi var hos Philip och Emelie igår kväll på middag. Supertrevligt och supergo mat! Vi fick dessutom träffa deras nya kattunge Vilda. Hoppas vi kan få en kull med våra katter tillsammans i framtiden. Känns så taskigt mot Sid att kastrera honom utan att få föra sina gener vidare. Men om han blir allt för jobbig när han blir könsmogen så måste man ju bara tyvärr.

Idag har jag bara jobbat jobbat jobbat. Vaknade typ en kvart innan jag skulle vara på jobbet! Hatar när det händer känns som att hela dagen är åt helvette, men när det har gått någon timme så blir man på hyfsat bra humör igen. Jag tror det är för att jag måste vara så glad och snäll mot kunderna och för att de är alltid så tacksamma att få bli ompysslade etc. Så deras glädje smittar av sig. Tur för mig annars hade jag typ varit piss sur nästan varje dag på jobbet typ...
Nu ligger jag bara i sängen med min superstora/mysiga tjocktröja och myser med Sid. Ska se en film sen med Jocke efter fotbollen. Blä.. fjollboll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0